عوامل موثر در ترغیب بیماران به جراحی های دندانپزشکی

دنتاطب
عوامل موثر در ترغیب بیمار به دندانپزشکی

چه چیزی بیماران را ترغیب خواهد کرد که در مقابل جراحی‌های دنداپزشکی بله بگویند؟ در دنیای دندانپزشکی امروزی، شما همیشه نمی‌توانید تضمین کنید که بیماران به توصیه‌ی معالجه و درمان دندانپزشکان، بله بگویند. این امر به ویژه در مورد درمان های زیبایی یا غیر ضروری دندان پزشکی بسیار صادق است. دنتاطب در این مقاله به مواردی اشاره می‌کند که بیماران در دندانپزشکی با آن مشکل دارند و اینکه دندانپزشکان چه کاری می‌توانند انجام دهند تا بیماران، پاسخ مثبت به عمل‌های دندانپزشکی مخصوصا عمل‌های زیبایی دهند. عوامل موثر در ترغیب بیماران برای مراجعه به دندانپزشکی چیست؟

آیا هزینه درمان یا جراحی دندانپزشکی مقرون به صرفه است؟

هزینه‌ای که خدمات دندانپزشکی دارد مهم نیست که چقدر است، افراد و بیماران به توان مالی خود نگاه می‌کنند. در برخی مواقع تفاوت بسیاری بین هزینه و توان مالی شخص وجود دارد. بدیهی است اگر عمل شما منحصر به فرد تر جلوه کند، در صورت جذب بازار هدف خود، این امکان وجود دارد تا کمتر بیماران برای عمل‌های زیبایی به شما نه بگویند.

با این حال، اگر می‌خواهید به بیماران برای تصمیم‌گیری آسانتر کمک کنید، توان مالی بیماران را در نظر بگیرید. افزایش هزینه‌های دندانپزشکی با شرایط امروزی، معمولاً بین شش تا 60 ماه، می‌تواند مقرون به صرفه‌تر به نظر برسد. این کار باعث افزایش تعداد نفرات باشگاه مشتریان شما می‌شود.

آیا شما در حال ساخت روابطتان هستید؟

دندانپزشک موفق همیشه به دنبال ایجاد روابط مناسب است و به بیماران خود مانند یک مشاور، راهنمایی می‌دهد. بنابراین فقط نباید بر روی عمل‌های دندانپزشکی و درآمد آن توجه کرد. با مشاوره دادن می‌توانید ارتباطات خوبی بدست آورید و در آینده درآمد خود را افزایش دهید. با این کار، بیماران به شما بیشتر اطمینان می‌کنند و به توصیه های شما درباره عمل‌های زیبایی دندانپزشکی گوش می‌دهند.

ساخت روابط موثر در مطب دندانپزشکی

ایجاد ارتباط صمیمی با بیمار

دندانپزشکان باید تا آنجا که ممکن است فرصت دهند تا بیماران و مراجعه‌کنندگان با آنها صحبت کنند و دندانپزشک باید با دقت به آن سوالات پاسخ دهد. این سؤالات می‌تواند از سلامت دهان و دندان، رفع نگرانی‌های آنها، سبک زندگی، خانواده و غیره باشد.

آیا نتایج درمانی را مشاهده می‌کنید؟

تحقیقات نشان می‌دهد که فناوری تصویربرداری سه بعدی می‌تواند به بیمار در پذیرش درمان و عمل جراجی کمک کند. تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی دیجیتال، به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد تا شبیه سازی سه بعدی از درمان های ارتودنسی و ترمیمی دندان بیماران را با وضوح بالا، نشان دهند. این ابزارهای پیشرفته تصویربرداری دندانپزشکی به بیماران کمک می‌کنند تا درمان پیشنهادی خود را ببینند و درک کنند که چگونه این عمل و درمان دندانپزشکی بر روی آنها تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

به نوعی با این تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته می‌توان تعامل بین بیمار و دندانپزشک را افزایش داد و وضوح و اطمینان بیشتری را به بیمارانی که در حال انجام درمان‌های پیشرفته باشند فراهم می‌کند.

چگونه می‌توانید تجربه بیمار را بهبود بخشید؟

چگونگی تعامل بیماران با کارکنان، پرستاران و دندانپزشک در دندانپزشکی، بخش بزرگی از تجربه بیماران را شکل می‌دهد. با این حال، تمام شرایط خارج از جراحی نیز نقش مهمی در بهبود تجربه بیمار دارد؛ که یکی از تجهیزات مهم برای فراهم کردن شرایط مناسب، یونیت دندانپزشکی است که برای حداکثر کارآیی درمانها و راحتی بیماران طراحی شده‌اند. هرچه این تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته‌تر باشند می‌توانند وسیله‌ای بسیار قدرتمند برای افزایش رضایت‌مندی بیمار باشد. خرید یونیت دندانپزشکی از مراحل بسیار در راه‌اندازی مطب دندانپزشکی بشمار می‌رود.

آیا شرایط بیمار را بعد از درمان پیگیری می‌کنید؟

ممکن است برخی از بیماران بلافاصله در مورد بعد از درمان نیاز به کمک داشته باشند و سوالاتی در ذهنشان وجود داشته باشد که دندانپزشک بعد از عمل جراحی باید با بیمار در ارتباط باشد. پس در هنگام مشاوره قبل از عمل های دندانپزشکی مخصوصا زیبایی؛ از خدمات بعد از درمان هم بگویید تا بیماران احساس خوشنودی کنند.

در ابتدا همه بیماران مایل به درمان‌های زیبایی و جراحی دندانپزشکی نیستند، اما با ایجاد رویکرد صحیح می‌توان درمان را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرد. دندانپزشکان باید شرایط را برای بیماران خود فراهم کنند و با دادن مشاوره‌های دلسوزانه، بیمار را به عمل‌های دندانپزشکی ترغیب کند.

لطفا به این صفحه رای دهید
تعداد رای: 2 امتیاز کلی: 4.5

اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.