در چه شرایطی میتوانم کالای خود را برای دنتاطب بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های دنتاطب بوده است و دنتاطب در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف دنتاطب همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت بازگشت نیستند. برای سایر محصولات، دنتاطب 7 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

  1. اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد
  2. اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به دنتاطب اطلاع داده شود.
  3. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
  4. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دنتاطب بازگردانده شود.
  5. برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  6. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  7. کالاهای بهداشتی که تاثیر مستقیم روی سلامتی افراد دارند، بدلیل بهداشتی شامل بازگشت نمی شود.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

  1. آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش دنتاطب از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
  2. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دنتاطب بازگردانده شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  1. اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، از سمت دنتاطب بود، هزینه‌های ارسال به عهده دنتاطب است ولی اگر اشتباه از سمت مشتری در هنگام ثبت سفارش باشد، هزینه سفارش برعهده مشتری می‌باشد.
  2. برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت دنتاطب ارسال شود. همچنین تصویری از رسید تهیه و به آدرس Info@dentateb.ir ایمیل شود.
  3. در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان دنتاطب، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
  4. درصورت ثبت شکایات، می توانید از طریق صفحه ثبت شکایات دنتاطب نیز اقدام نمایید.

موفق و پیروز باشید.