تکنولوژی های نوین

کنگره اکسیدا دندانپزشکی 1403 جامعه دندانپزشکی ایران

کنگره اکسیدا دندانپزشکی | نمایشگاه اکسیدا دندانپزشکی

کنگره اکسیدا دندانپزشکی 1403 یکی از بزرگترین رویدادهای جامعه دندانپزشکی ایران می‌باشد که هر ساله در شهر تهران برگزار می‌شود. تاریخ کنگره دندانپزشکی اکسیدا معمولا در فصل بهار بوده و باتوجه به رویدادهای سال، در اردیبهشت یا خرداد همان سال برگزار می‌شود. نمایشگاه اکسیدا دندانپزشکی هم به عنوان بزرگترین رویداد تجهیزات دندانپزشکی ایران درنظر گرفته می‌شود.

محل و تاریخ کنگره اکسیدا دندانپزشکی ایران 1403

تاریخ برگزاری کنگره اکسیدا در سال 1403 در 25 لغایت 28 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. همچنین در این تاریخ فروشگاه اکسیدا دندانپزشکی هم برگزار خواهد شد که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی را در این فروشگاه اکسیدا خریداری نمایید.

محل برگزاری کنگره اکسیدا 1403 همانند سال های قبل در محل ایران مال خواهد بود و به مدت چهار روز از تاریخ سه شنبه 25 اردیبهشت ماه تا جمعه 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. برگزاری کارگاه‌های آموزشی مخصوص دندانپزشکان در این چهار روز صورت خواهد گرفت. ساعت شروع کارگاه‌ها باتوجه به کارگاه ثبت‌نامی، از ساعت 8:30 صبح لغایت 17 عصر می‌باشد.

سایت اکسیدا دندانپزشکی | فروشگاه اکسیدا دندانپزشکی

تاریخ و محل برگزاری اکسیدا دندانپزشکی 1403

نمایشگاه اکسیدا دندانپزشکی 2024

همزمان با کنگره، نمایشگاه اکسیدا دندانپزشکی هم برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه که معمولا تمامی برندهای معروف تجهیزات دندانپزشکی و مواد مصرفی دندانپزشکی حضور دارند، فرصت بسیار مناسبی جهت خرید برای دندانپزشکان فراهم شده است. در نمایشگاه اکسیدا شما می‌توانید از تخفیفات ویژه نمایشگاهی استفاده کنید و نسبت به خرید تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی اقدام نمایید.

سایت اکسیدا دندانپزشکی جهت ثبت نام کارگاه

در این رویداد دندانپزشکان جهت شرکت در کارگاه‌های آموزشی باید به سایت اکسیدا دندانپزشکی مراجعه نموده و ثبت نام اولیه را در این سایت انجام دهند. امتیاز بازآموزی دندانپزشکی در کنگره اکسیدا دندانپزشکی بسیار بالا بوده و در کنگره اکسیدا 1403 تعداد 20 امتیاز باز آموزی برای دندانپزشکانی که در این کارگاه‌ها ثبت نام کرده باشند درنظر گرفته می‌شود.

شصت و سومین کنگره بین المللی اکسیدا در حالی برگزار می‌شود که اکثر غرفه‌های این نمایشگاه توسط شرکت‌های معروف تجهیزات و مواد مصرفی خریداری شده است و فرصت مناسبی را برای خرید در اختیار دندانپزشکان قرار خواهد داد. تنوع محصولات و برندهای مختلف در این نمایشگاه و استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا از جمله دیگر مزیت‌های این کنگره به حساب میاید.

کارشناسان ما در دنتاطب، مشاوران شما در تجهیز تخصصی مطب و کلینیک دندانپزشکی می‌باشند. شما میتوانید از خرید یونیت دندانپزشکی تا خرید توربین دندانپزشکی را به صورت آنلاین در وبسایت دنتاطب تجربه کنید و درصورت داشتن سوال درباره کنگره اکسیدا دندانپزشکی 1403 در بخش کامنت در ارتباط باشید.

لطفا به این صفحه رای دهید
تعداد رای: 6 امتیاز کلی: 4.8

4 دیدگاه در “کنگره اکسیدا دندانپزشکی 1403 جامعه دندانپزشکی ایران

  1. دکتر بهمن نامجو گفت:

    ببخشید یه پرسشی دارم که شاید تعجب کنید .
    در نمایشگاه‌های دندانپزشکی بین المللی در خارج کشور آیا تجهیزات بصورت فله ای در پایان نمایشگاه فروخته میشود؟
    مثلا ۴ عدد یونیت دندانپزشکی زیمنس و تعدادی تجهیزات دیگر ۴۰٪ قیمت اصلی ان؟
    لطفا پاسخ دهید چون خیلی مهمه برای من. و اینکه برای کنگره اکسیدا 1403 میتوان تخفیفات زیادی گرفت؟
    سپاس

    1. دنتاطب گفت:

      سلام روز بخیر.
      نمایشگاه تجهیزات دندانپزشکی در خارج از کشور معمولا در روزهای آخر این نمایشگاه، بعضی از شرکت ها در صورت موجود بودن دستگاه ها آنها را با قیمت پایین تر واگذار میکنند. ولی در جریان باشین که این تخفیفات عجیب معمولا برای برندهای معتبری مثل یونیت دندانپزشکی زیمنس یا سیرونا انجام نمیشود. برندهای معمولی که فروش کمتری دارند معمولا در روز آخر این آفرها را برای تجهیزاتی که به نمایشگاه آورده اند انجام میدهند.

  2. محمودی گفت:

    ثبت نام کنگره دندانپزشکی اکسیدا تمدید نمی شود؟

    1. دنتاطب گفت:

      سلام روز بخیر.
      ثبت نام کارگاه های کنگره اکسیدا 1403 از اول اردیبهشت ماه انجام شده و باتوجه به اینکه ظرفیت این کلاس ها بالا میباشد، در صورت تکمیل ظرفیت کد جدیدی باز نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *