آشنایی با تجهیزات دندانپزشکی

5 تا از بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی

بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی | بهترین مارک اتوکلاو

بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی کدام برند است؟ دستگاه اتوکلاو یکی از مهمترین و حساسترین تجهیزات در مطب و کلینیک می‌باشد و به همین دلیل بابد برای انتخاب بهترین مارک اتوکلاو پارامترهای مهم را کاملا بررسی کرد. دنتاطب در این مقاله 5 مدل از بهترین اتوکلاو خارجی و ایرانی معرفی و همچنین قیمت دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی را در فروشگاه دنتاطب می‌توانید بررسی کنید.

ویژگی‌های بهترین مارک اتوکلاو

در نظر گرفتن پارامترهایی مانند خدمات پس از فروش و کیفیت قطعات داخلی و مکانیزم استریل از جمله معیارهای مهم برای انتخاب بهترین مارک اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B می‌باشد. استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند steam generator و قابلیت انتخاب سیکل‌های مختلف در انتخاب بهترین اتوکلاو دندانپزشکی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. همانطور که میدانید اتوکلاو دندانپزشکی حتما باید از نوع اتوکلاو کلاس B باشد و در صورت استفاده از اتوکلاو کلاس N و مشاهده آن توسط بازرسان، مرکز درمانی پلمپ خواهد شد.

اتوکلاو یوروندا

اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا برند معروف ایتالیایی که در ایران محبوبیت زیادی دارد. کمپانی یوروندا پیشتاز در ساخت محصولات بخش CSR و استریل بوده و یکی از به‌روزترین کمپانی‌های دنیا در این زمینه می‌باشد. یکی از جدیدترین مدل‌های اتوکلاو یوروندا مدل E8 می‌باشد که در این مدل، جدیدترین تکنولوژی‌ها از جمله مولد بخار (Steam generator) استفاده شده که میزان مصرف آب مقطر را نسبت به سری E9 MED ده برابر کاهش داده است. با خرید اتوکلاو یوروندا بدلیل دارا بودن خدمات پس از فروش قوی و دائمی در ایران، هیچ جای نگرانی بابت تعمیرات و یا تامین قطعات وجود ندارد.

اتوکلاو یوروندا | بهترین مارک اتوکلاو

بهترین اتوکلاو دندانپزشکی یوروندا

اتوکلاو تکنوگاز

تکنوگاز یکی از بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی در دنیا می‌باشد. مدل‌های ONYX و BEVO NEW از جمله مدل‌های شناخته شده این برند در ایران است. اتوکلاو دندانپزشکی تکنوگاز هم مانند برند یوروندا ساخت ایتالیا بوده و دارای سیکل‌های به روز دنیا می‌باشد. تکنوگاز دارای خدمات پس از فروش قوی در ایران بوده و همانند یوروندا تعمیرات آن در کمترین زمان و با قطعات اصلی خود کمپانی در ایران انجام می‌شود. اتوکلاو تکنوگاز مدل B EVO NEW از مدل‌های پرطرفدار در ایران بوده که دارای سیکل‌های جدید و میزان خرابی بسیار کم می‌باشد.

اتوکلاو تکنوگاز | بهترین مارک اتوکلاو

اتوکلاو دندانپزشکی تکنوگاز

اتوکلاو ایفا فراز آویکو

اتوکلاو دندانپزشکی آویکو AVICO بهترین اتوکلاو دندانپزشکی ایرانی بوده که اکثر محصولات این کمپانی دارای سه سال گارانتی طلایی می‌باشد. اتوکلاو آویکو در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که از جمله معروف‌ترین آن ها مدل ماتیسا و کوبیک و آویسا می‌باشد. اتوکلاو آویکو دارای قطعات باکیفتی بوده که از جمله آنها به شیربرقی‌های CEME (شم) ایتالیا و موتورهای وکیوم EMG آلمان میتوان اشاره کرد.

این برند شناخته شده دارای اتوکلاوهایی با چمبر مربعی می‌باشد که فضای مورد استفاده زیادی نسبت به چمبرهای استوانه‌ای شکل برای شما خواهد داشت. خدمات پس از فروش فوق‌العاده قوی در کنار قیمت بسیار مناسب، باعث شده که اتوکلاو آویکو یکی از بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی در ایران باشد.

اتوکلاو ملاگ

اتوکلاو دندانپزشکی ملاگ از برندهای قدیمی در ایران می‌باشد و از مکانیزم خاصی در ساختار اتوکلاو بهره میبرد. اتوکلاو ملاگ ساخت کشور آلمان بوده و میزان خرابی بسیار کمی دارد. اتوکلاو ملاگ در این سال‌ها جهت خدمات پس از فروش و تامین قطعات اصلی، کمی با مشکل مواجه شده است و این محصول آلمانی با کیفیت در ایران جهت تامین قطعات، کمی با مشکل رو به رو است. قیمت بسیار بالای این دستگاه باعث شده است که در این سال‌های اخیر، نسبت به دیگر برندها از دستگاه اتوکلاو MELAG در ایران استقبال کمتری بشود.

اتوکلاو موکوم

اتوکلاو دندانپزشکی موکوم یکی دیگر از برندهای ایتالیایی می‌باشد که مدل‌های با کیفیتی از اتوکلاو کلاس B را طراحی و روانه بازار کرده است. این برند ایتالیایی در سال‌های گذشته نتوانسته است همانند قبل، انتظارات خریداران را در تامین قطعات و خدمات پس از فروش برآورده کند. امید است در روزهای آتی این برند باکیفیت بتواند همانند قبل خدمات پس از فروش قوی را در ایران داشته باشد.

اتوکلاو موکوم | بهترین اتوکلاو دندانپزشکی

اتوکلاو دندانپزشکی موکوم

اتوکلاو دندانپزشکی را به عنوان قلب تپنده یک مطب می‌شناسند و انتخاب بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی کلاس B یکی از حساس‌ترین موارد در تجهیز مطب می‌باشد. باتوجه به شرایطی که اتوکلاوهای خارجی در ایران دارند از جمله قیمت بالا و یا در بعضی از برندها خدمات پس از فروش ضعیفتر، شرایط را به سمت انتخاب اتوکلاو ایرانی سوق می‌دهد که بهترین مارک اتوکلاو ایرانی آویکو یا همان ایفا فراز آوینا می‌باشد.

در صورتی که نیاز به مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهترین برند اتوکلاو دندانپزشکی در ایران را دارید می‌توانید با کارشناسان و متخصصان دنتاطب در تماس باشید.

لطفا به این صفحه رای دهید
تعداد رای: 2 امتیاز کلی: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *